La patronal del sector Contact Center es nega a reunir-se amb els sindicats

L’Associació de Contact Center Espanyola (ACE) es nega a reunir-se amb els representants dels treballadors en un context de conflicte i mobilitzacions.

Avui, dia 16, abans de les 8:00 hores, l’Associació de Contact Center Espanyola (ACE) ha enviat un correu que adverteix que “ACE no assistirà a la reunió de demà” perquè la mateixa “no tindria cap contingut”.

A més de faltar al respecte als treballadors i treballadores cancel·lant una reunió amb els representants sindicals a 24 hores vista, es permeten menysprear la utilitat de la trobada presumint que aquesta no tindrà cap contingut.

Queda evidenciat que la patronal aposta pel conflicte i els treballadors i treballadores del sector els demostrarem que estem resolts a secundar el calendari de mobilitzacions i vagues que tots coneixeu.

Divendres, 18 de novembre: Concentracions delegats / des en diferents localitats.
Dilluns, 28 de novembre: Vaga de 24 hores.
Setmana del 5 a l’11 de desembre: Vaga de 24 hores.

UGT entén la vaga com un mitjà i no com un fi, és l’ última de les opcions que tenim els treballadors i treballadores per protestar, ja que implica renúncia al nostre salari.

UGT crida a la reflexió a la Patronal, accions com la d’avui, irrespectuoses amb els treballadors i els seus representants i mancats de bona fe negocial, tiren més llenya al foc i suposaran amb seguretat que el primer dia de vaga, 28 de novembre, la resposta de teleoperadors, coordinadors, supervisors … sigui encara més contundent que el passat dia 6 d’octubre (i major encara la setmana del pont de desembre).

Finalment, i de gran importància: tot el calendari de vaga dalt assenyalat, amb totes les seves dates, està ja legalment registrat per UGT al Ministeri de Treball. Diem això per aquelles empreses que, davant el temor de l’ èxit, estan enganyant als treballadors. És un greu delicte atemptar contra el dret de vaga.

Comments are closed.