La UGT lamenta que la direcció d’Autobusos de Barcelona no atengués les advertències de la secció sindical per evitar el caos durant les obres de la línia 1 del Metro

Conductors i usuaris pateixen les conseqüències del mal servei dissenyat per la direcció menystenint les aportacions del nostre sindicat.

La FeSMC – UGT de Catalunya i la secció sindical de la UGT TMB-BUS lamentem que la direcció d’Autobusos de Barcelona no hagi fet cap cas a les indicacions que la nostra secció sindical va donar quan es va plantejar com es faria el servei de connexió d’autobusos que ha de suplir els trams afectats pel tall de la L1 de Metro per obres durant els mesos de juliol i agost. Malauradament, les nostres advertències no van ser tingudes en compte i les deficiències del plantejament proposat únicament per la direcció han quedat en evidència.

Només ha calgut un dia per fer visible que, tal com havíem denunciat, les persones amb mobilitat reduïda no podrien gaudir d’un servei substitutori òptim perquè les marquesines on s’efectuen les parades no estan adaptades. També ha quedat palès que la millor opció per cobrir el tram afectat per les obres era habilitar una única línia de bus llançadora, i no com s’ha fet finalment, amb dues línies separades per un trajecte de 15 minuts que els usuaris i les usuàries han de fer a peu. Els conductors i les conductores han de suportar el descontentament evident i lògic dels usuaris i les usuàries, alhora que es veuen obligats a fer torns diferents per cobrir un servei clarament deficitari.

I, als efectius emprats en aquest despropòsit, cal sumar que diàriament estan deixant de sortir entre 80 i 100 serveis de cotxeres a causa d’un problema amb l’aire condicionat dels vehicles, que l’empresa externa contractada no ha solventat.

Comments are closed.