Les reivindicacions del sector de Contact Center arriben al Parlament

Dimecres,  30 de novembre de 2016, un grup de delegats i delegades del sector Contact Center, va ser  rebut pel diputat del Parlament  Pol Gibert del PSC, on se li va fer arribar un document amb les reivindicacions del Conveni Estatal de Contact Center.

El grup de delegats i delegades es composava per una petita representació de les empreses que tenen seu a Catalunya, i van poder explicar quines són les traves amb que es troben en les negociacions.

Els punts més destacats, que es van tractar van ser els següents:

  • Augment Poder adquisitiu.
  • Cap renúncia dels drets adquirits en convenis anteriors.
  • Introduir i millorar la formació per assolir professionalitat en el sector.
  • Millorar la conciliació laboral, personal i familiar: Torns horaris.
  • Estabilitat i qualitat en l’ocupació (contractes).
  • Aplicació de les Sentencies fermes en el sector.
  • Examinar les possibles cessions il·legals de treballadors…..

Aquest és el primer pas on treballarem conjuntament per elaborar accions comunes pel futur.

Comments are closed.