Ja pots demanar la Subvenció en l’àmbit de les activitats de restauració i dels centres d’estètica i bellesa afectats econòmicament per la COVID-19

ajudes comerç artesaniaReactivar el sector de les activitats de restauració, i dels centres d’estètica i bellesa davant el tancament originat per la Resolució SLT/2546/2020, de 15 d’octubre, per la qual s’adopten noves mesures de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.

  • A qui va dirigit

Les persones autònomes i pimes que prestin activitats de restauració o siguin titulars d’un centre d’estètica i bellesa obligades a tancar en funció de la Resolució SLT/2546/2020, de 15 d’octubre, per la qual s’adopten noves mesures de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.

Als efectes d’aquesta convocatòria s’entenen com empreses que presten activitats de restauració, els bars, restaurants i cafeteries, inclosos aquells que presten la seva activitat dins d’un establiment col.lectiu com poden ser centres comercials o mercats municipals. Han de tenir, com a mínim, un establiment, operatiu a Catalunya.

  • Organisme responsable

Departament d’Empresa i Coneixement

Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM)

El termini de presentació de les sol·licituds serà de quinze dies hàbils, des del 28 d’octubre, a les 9:00 h, al 17 de novembre de 2020 o fins a exhaurir la dotació pressupostària indicada a la resolució de convocatòria.

Formulari de sol·licitud segons model normalitzat que inclou la domiciliació bancaria de la persona sol·licitant on, si s’escau, es farà efectiu el pagament de la subvenció i que també inclou les declaracions responsables relatives al compliment del que figuren en les bases d’aquesta convocatòria.

Caldrà adjuntar al formulari:

  • Fotografia de la façana i de l’interior de l’establiment
  • Declaració responsable on es fa constar que en funció de la Resolució SLT/2546/2020, de 15 d’octubre per la qual s’adopten noves mesures de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya, van haver de suspendre les seves activitats.

Requisits

La persona beneficiària haurà de complir amb tots els requisits per obtenir la condició de persona beneficiària que figuren en la base 3 de les bases reguladores d’aquesta convocatòria de subvencions.

L’empresa haurà d’acreditar, mitjançant declaració responsable, que en funció de la Resolució SLT/2546/2020, de 15 d’octubre per la qual s’adopten noves mesures de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya, van haver de suspendre les seves activitats.

Caldrà que el beneficiari de l’actuació, s’adhereixi a totes les campanyes de reactivació del sector comercial i de serveis, que s’impulsin des del CCAM

Tipologia d’accions subvencionables

Qualsevol tipologia d’acció que dugui a terme l’empresa durant el període de recuperació econòmica degut als efectes del COVID19, és a dir, qualsevol acció portada a terme en el període comprès entre l’1 de gener i el 31 de desembre del 2020 que pugui suposar per l’empresa una recuperació o increment del volum de vendes, així com l’estimulació de la demanda, i enfortir la solvència financera, i totes aquelles actuacions que vagin a fomentar la creació de sistemes efectius i àgils de venda on-line i la seva logística.

Quantia de la subvenció

Fins el 100 % de les despeses subvencionables, amb una quantia màxima de 1.500 euros.

Despeses subvencionables

Despeses fixes d’estructura, tals com lloguers compres de producte, inversions en transformació digital per fomentar la creació de sistemes de venda on-line i la seva logística, així com qualsevol altre despesa derivada de dur a terme l’acció o accions corresponents, amb excepció de:

  • Sous i salaris.
  • Amortitzacions i rentings.
  • Qualsevol despesa de caràcter intern, que no compti amb una factura emesa per part d’un tercer.

Terminis

Des de 28.10.2020 fins al  17.11.2020

Com fer-ho?

  1. Descarregar el formulari de sol·licitud
  2. Emplenar i validar el formulari.
  3. Enviar el formulari.
  4. La persona sol·licitant rebrà l’acusament de rebuda i còpia del formulari enviat. Si no es rep aquesta informació vol dir que el procés no s’ha finalitzat correctament.

sol.licita aquí la teva ajuda

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

*

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada