Podem fer renúncia expressa a la Prestació Ordinària del Cessament de l’activitat si no compleixo els requisits?

PRESTACIÓ ORDINARIA ACTIVITAT

La prestació ordinaria de cessament d’activitat que es podia sol·licitar desde l’1 de juliol, contemplaba la possibilitat de que si havent sol·licitat la mateixa,  abans del 31 d’agost comprovem que no complirem els requisits establerts (recordeu que hi haurà comprovació per part de les Mutues, de que complim els requisits), podriem fer renuncia expresa a la mateixa.

Puc renunciar a la prestació una vegada sol.licitada perquè he vist que no compleixo els requisits?

• El treballador autònom que hagi sollicitat el pagament de la prestació regulada en aquest article podrà:
    Renunciar a ella en qualsevol moment abans del 31 d’agost de 2020, fent efecte la renúncia el mes següent a la seva comunicación
  • Retornar per iniciativa pròpia la prestació per cessament d’activitat, sense necessitat d’esperar a la reclamació de la mútua collaboradora amb la Seguretat Social o de l’entitat gestora, quan consideri que els ingressos percebuts durant el tercer trimestre de 2020 o la caiguda de la facturació en aquest mateix període superaran els llindars establerts en l’apartat 5 amb la corresponent pèrdua del dret a la prestació.

Consulta a la teva Mútua.