LA UGT DENUNCIA QUE LA NOVA XARXA D’AUTOBUSOS DEIXA SENSE CONNEXIÓ MILERS DE TREBALLADORS DE LA ZONA FRANCA

El proper dilluns, 18 de novembre, s’estrena una nova fase de la Nova Xarxa d’autobusos de Barcelona amb un clar exemple de mala planificació i gestió dels recursos públics.

La secció  sindical de la UGT a Transports de Barcelona denuncia que la   nova V-3 deixa sense connexió a milers de treballadors i treballadores de la Zona Franca, ZAL, CEPSA i rodalies, inclosos els propis treballadors de la companyia, concretament els de les cotxeres de Zona Franca I i Zona Port.

El nostre sindicat no troba comprensible que la V-3 tingui final de línia al Consorci de la Zona Franca i no s’ampliï el recorregut (1,5 km, 3 minuts) per arribar al carrer A fins al creuament amb el carrer 3, on es concentra la gran majoria de treballadors i treballadores del polígon de la Zona Franca.

Des de la secció sindical de la UGT a Transports de Barcelona demanen que s’amplie el recorregut fins a la Cotxera de Zona per millorar el servei de connexió amb el metro. Els serveis eliminats de les línies 21, 37 i 109 han de reforçar la nova V-3.

Us adjuntem la carta que la secció sindical ha enviat a Eduard Freixedes, regidor de Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona.

CARTA_DEPARTAMENT_MOBILITAT_CONEXION_ZONA_METRO 

Més informació:

Jordi Muñoz, secretari general, UGT-TB.

Urbano Blasco, secretari de comunicació, UGT-TB.

 

Los comentarios están cerrados.