Comunicat d’UGT sobre el tancament de la planta d’AUTOLIV de Granollers

Davant l’anunci del tancament de la planta d’AUTOLIV de Granollers la secció sindical d’UGT de l’empresa i la Federació de Construcció, Metalls i Afins (MCA) de la UGT del Vallès Oriental anunciem que lluitarem per la consecució d’una solució que passi pel manteniment dels llocs de treball amb l’aportació de nova producció.

Històricament la plantilla d’AUTOLIV a Granollers ha treballat per aconseguir, d’una forma negociada, carregues de treball i nous productes que han servit per mantenir la producció a Granollers. La UGT treballarà en aquesta mateixa línia i objectiu, amb la única finalitat d’aconseguir la implantació de mesures destinades al manteniment d’aquesta planta. Sempre posant en primer lloc als treballadors i les treballadores.

Des de la Unió General de Treballadors fem una crida a totes les administracions per treballar plegades amb un mateix objectiu i no permetre aquest tancament.

Així mateix, la Unió General de Treballadors es reitera en la seva reclamació per la derogació de les reformes laborals que faciliten aquestes mesures empresarials.