8 comentaris a “On som?

  1. Hola! Bona tarda! Els escrivia per saber si puc passar-me per la seu de Terrassa per tal de fer una consulta, i en cas afirmatiu saber quin és l’horari.
    Gràcies.

    • Bona tarda, Adrià:
      Abans de tot, discupa el retard en contestar, hem tingut la web inoperativa i per això no hem pogut veure el teu missatge fins avui mateix. Estem a Terrassa al carrer Unió 23 pots visitar la web per més info: http://www.ugtvallesocc.cat/ hi som fins a les 19H
      Novament disculpa les molèsties.

      salutacions

  2. Bon dia… vull que em doneu de baixa de l’afiliació ja que porto molts anys i en principi vaig entrar per resoldre conflictes que en aquell moment s’ens presentáven,, peró actualment no tinc massa clares les posicions del sindicat i vull probar d’altres. Grácies pel suport i l’ajuda rebuda…Salut!

    • Bona tarda, Josep María:
      Abans de tot, discupa el retard en contestar, hem tingut la web inoperativa i per això no hem pogut veure el teu missatge fins avui mateix. Ens sap molt greu sentir això, no obstant, les baixes s´han de fer per escrit i no podem fer-les sense comprobar la identitat del afil.liat o afil.liada. Ens agradaria poder fer-te canviar d’opinió i et convidem per a això a que et passis per la nostra seu a Sabadell i ens expliquis, exactament quines són els dubtes que tens vers el sindicat.
      Novament disculpa les molèsties ocasionades per el retard.

      salutacions,

  3. Hola el año pasado estuve trabajando mas de 5 meses para unos restaurantes solo me dieron de alta unos 9 dias a media jornada aparte de deberme 800 euros de los que se niegan a pagar. Puedo hacer algo ? GRACIAS

    • Hola Tony:
      Ante todo disculpa el retraso en contestar, pues hemos tenido la web inoperativa y no ha sido hasta ahora que hemos podido ver tu comentario. Te sugerimos que llames al Sector de Hosteleria, pues desde allí podrán atenderte mejor, ya que llevan todo el tema de las reclamaciones. Te pasamos su teléfono 93 304 68 04/05

      Nuevamente disculpa el retraso.
      Un saludo,

  4. Hola, soy afiliado y vivo en Rubí quisiera saber si podríais ayudarme con un tema de la renta de este año, confirme el borrador un un error y quisiera arreglarlo pero sin ayuda no puedo. Gracias

    • Hola Jose:
      Ante todo disculpa las molestias de contestarte ahora, pues hemos tenido la web inoperativa y no hemos visto tu mensaje hasta hoy. Te recomendamos que te dirijas directamente a tu Oficina de Hacienda más cercana y solicites cita bien por internet. Confirmado el BORRADOR, solo ellos pueden darte una solución.

      Disculpa nuevamente las molestias.

      Un saludo,

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*