Oberta la tercera convocatòria del programa Kit digital per a la digitalització de les PIMES.

KIT DIGITAL

Amb la tercera convocatòria del programa Kit Digital, aquelles empreses d’entre 0 i menys de 3 empleats podran optar a una ajuda de 2.000 euros per a la digitalització del seu negoci.

El programa Kit Digital és una iniciativa del Govern d’Espanya, gestionat per Res.es. Aquest programa està dotat amb un pressupost de 3.067 milions d’euros, finançat per la Unió Europea per mitjà dels fons NextGenerationEU, i té com a objectiu digitalitzar a pimes i autònoms de tots els sectors productius, en tot el territori nacional, durant els tres pròxims anys. El programa compta a més amb la participació de la Cambra de Comerç d’Espanya com a entitat col·laboradora.

A partir d’avui 20/10/2022 les petites empreses d’entre 0 i 3 empleats poden sol·licitar l’ajuda del programa Kit Digital a través de la seu electrònica de Red.es (https://sede.red.gob.es).

Com sol·licitar l’ajuda

Registra’t en www.acelerapyme.es i completa el test d’autodiagnòstic digital.

1. Consulta la informació disponible de les solucions de digitalització del programa Kit Digital, on es podrà triar una o diverses de les quals s’indiquen en el catàleg que millor s’adaptin a les necessitats del seu negoci i subscriure els “acords de prestació de solucions de digitalització”.

2. Sol·licita l’ajuda en la seu electrònica de Red.es (https://sede.red.gob.es).

L’import màxim d’ajuda per beneficiari serà de 2.000 € i tindran un termini de prestació del servei de 12 mesos.
Tres convocatòries obertes

Red.es ha llançat tres convocatòries del programa Kit Digital en només set mesos i al voltant de 400 milions d’euros del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, ja han arribat a les pimes espanyoles per a impulsar la seva digitalització.
Actualment, es troba oberta la primera convocatòria (per a empreses d’entre 10 i 50 empleats) fins al 15 de març de 2023; així com la segona convocatòria (per a empreses d’entre 3 i 10 empleats) fins a setembre de 2023.

Requisits per a optar al bo digital

– Tenir consideració de petita empresa o microempresa.
– Estar inscrit en el Cens d’empresaris, professionals i retenidors de l’Agència Estatal d’Administració Tributària o en el cens equivalent de l’Administració Tributària foral.
– No tenir la consideració d’empresa en crisi.
– Estar al corrent de les obligacions tributàries i enfront de la Seguretat Social.
– No estar culpable en cap altra de les prohibicions previstes en la Llei General de Subvencions.
– No superar el límit d’ajudes de mínims conforme a la disposada en l’article 2.4 de l’ordre de bases.
– No estar subjecte a una ordre de recuperació pendent de la Comissió Europea que hagi declarat una ajuda il·legal i incompatible amb el mercat comú.
– No superar el límit d’ajudes mínimes (de petita quantia).
– Disposar de l’avaluació del Nivell de Maduresa Digital, d’acord amb el test de diagnòstic disponible en la plataforma Accelera pime.
Més informació

Pots consultar la informació disponible en el telèfon 900 909 001, en el correu electrònic info@acelerapyme.gob.es i en la pàgina web www.acelerapyme.es.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

*

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada