General

EL PERSONAL DE SERVEIS SOCIALS DE L’AJUNTAMENT DE FIGUERES INICIA ACCIONS PER DENUNCIAR LES CONDICIONS EN QUÈ TREBALLEN

Els pensionistes jubilats reclamen unes prestacions dignes

ddg girona | 01·10·21 | 06:31 Girona Els pensionistes jubilats reclamen unes prestacions dignes | ANIOL RESCLOSA Els sindicats van celebrar ahir a Girona una concentració unitària de pensionistes jubilats amb l’objectiu de reclamar unes prestacions dignes. Desenes de manifestants es van concentrar davant la seu de la Generalitat per reclamar millores en les pensions, rebutjar la bretxa digital i exigir una millora dels serveis assistencials, com ara el de l’atenció sanitària o l’habitatge, «per garantir un

Acord de les pensions

LA UGT COMARQUES GIRONINES RECLAMA UN NOU CENTRE D’ATENCIÓ PRIMÀRIA A LA CIUTAT DE GIRONA

Fa anys que la ciutat, que ja supera les 100.000 persones empadronades, pateix la sobresaturació d'alguns centres El nostre sindicat ha denunciat reiteradament la saturació de l'Atenció Primària a Catalunya. Les i els professionals que hi treballen fa massa anys que pateixen la manca de recursos i la nul·la planificació a llarg termini per tal de fer més eficient i sostenible el sistema. Aquesta manca de recursos es tradueix molt sovint en

L’AUDIÈNCIA NACIONAL OBLIGA NESTLÉ A COMPLIR AMB EL SEU COMPROMÍS D’ABONAR UNA PRIMA DE 500 EUROS MENSUALS A CADA TREBALLADOR I TREBALLADORA FINS AL FINAL DE L’ESTAT D’ALARMA

L’Audiència Nacional dicta que l’abonament de la prima es va susprendre arbitràriament El 30 de març de 2020, la direcció de Nestlé va comunicar a la plantilla que, com a compensació pel compromís i la dedicació davant el repte de subministrar aliments i begudes en les circumstàncies derivades per la pandèmia i l’estat d’alarma, gratificaria les persones que treballen a fàbrica i al centre de distribucio amb una prima de 500

DIMECRES 19 DE MAIG, VAGA DE 24 HORES BOTIGUES H&M CONTRA L’ERO DESPROPORCIONAT I INJUSTIFICAT

9:30h a 12:00h, concentració davant el H&M de Girona i de Salt   Ahir dilluns, 17 de maig, va tenir lloc una nova reunió de la comissió negociadora per l'ERO presentat a H&M, en la qual es va traslladar la contraproposta conjunta de la UGT i CCOO en relació a desafeccions i criteris d'ocupació de vacants. També es va reclamar informació addicional pendent d'enviar. La direcció d'H&M es reafirma en indemnitzacions corresponents a