CONCENTRACIÓ DE DELEGATS DEL SECTOR DE ‘CONTACT CENTER’ PEL CONVENI BLOQUEJAT DES DEL 2014

Divendres d’ 11.30 a 13 hores davant la seu de Teleperformance España SL (Iberphone), empresa on, a més, s’ha acomiadat una delegada de la UGT de Catalunya.

 La UGT de Catalunya ha convocat el proper divendres, 15 d’abril, una concentració de delegats i delegades del sector de contact center (telemàrqueting) pel bloqueig del conveni, en negociació des de novembre del 2014.

Des del nostre sindicat ens oposem a la intenció de la patronal de modificar torns i augmentar les hores de treball. A més, les empreses del sector es neguen a aplicar increments salarials i les subrogacions de plantilla tal com marca l’Estatut del Treballador. El conveni del contact center afecta uns 75.000 treballadors i treballadores a nivell estatal, dels quals uns 25.000 es troben a Catalunya.

La concentració s’ha convocat d’11.30 a 13 hores davant la seu de Teleperformance España SL (Iberphone), una de les empreses presents a la taula negociadora. A més, a l’empresa també s’ha produït un cas de persecució sindical, amb l’acomiadament d’una delegada de la UGT de Catalunya que va denunciar l’empresa per no acceptar les baixes mèdiques.

Concentració conveni ‘contact center’

 

DIA: divendres, 15 d’abril de 2016

HORA: d’11.30 a 13 hores

LLOC: Teleperformance España SL (Iberphone), c. Sancho de Ávila, 52, Barcelona.

 

Comments are closed.