Convocades noves mobilitzacions i 8 dies de vaga de 24 hores en el sector Contact Center

Contact Center: 28 de novembre. Vaga de 24 hores | Setmana del 5 a l’11 de desembre. Vaga de 24 hores els 7 dies de la setmana.

Les exitoses mobilitzacions que van culminar amb una aturada de 24 hores el passat 6 d’octubre, han estat el primer pas contra l’actitud Patronal, que segueix tenint la idea d’aplicar retallades, per exemple, en les 35 hores mèdiques.

El calendari serà el següent:

18 de Novembre. Concentracions de delegats. En algunes ciutats es realitzaran actes de lliurament unificats de les milers de demandes de quantitat que estem preparant per la “desfachatez patronal” de no voler pagar els incentius en vacances malgrat que hi ha una Sentència del Tribunal Suprem que ratifica el nostre dret.

28 de novembre. VAGA DE 24 HORES.

Setmana del 5 a l’ 11 de desembre. VAGA DE 24 HORES ELS SET DIES DE LA SETMANA.

Des d’ UGT creiem que és hora de donar un cop sobre la taula, perquè entenguin que ÉS IMPOSSIBLE QUE UGT SIGNI UN CONVENI AMB RETALLADES.

Una vegada que la patronal hagi entès això, desitgem asseure’ns amb la Patronal perquè atenguin les legítimes reivindicacions dels treballadors i treballadores del Sector: pujada salarial, conciliació d’horaris, salut laboral, estabilitat en l’ocupació, etc …

Comments are closed.